Kompetencje Przewodniczącego Zarządu
Wybrane przepisy Statutu Powiatu Człuchowskiego:
§ 55
Do zadań starosty w zakresie organizowania pracy zarządu powiatu należy w szczególności:
Posiedzenia zarządu zwołuje oraz przewodniczy im starosta lub wicestarosta.
§ 55
- Starosta organizuje pracę zarządu powiatu i starostwa powiatowego, kieruje bieżącymi sprawami powiatu oraz reprezentuje powiat na zewnątrz.
- W sprawach nie cierpiących zwłoki związanych z zagrożeniem interesu publicznego, zagrażających bezpośrednio zdrowiu i życiu oraz w sprawach mogących spowodować znaczne straty materialne, starosta podejmuje niezbędne czynności należące do właściwości zarządu powiatu. Nie dotyczy wydawania przepisów porządkowych.
- Czynności o których mowa w ust. 2 wymagających przedstawienia do zatwierdzenia na najbliższym posiedzeniu zarządu powiatu.
Do zadań starosty w zakresie organizowania pracy zarządu powiatu należy w szczególności:
- przygotowanie projektu porządku obrad zarządu,
- określanie czasu i miejsca posiedzenia zarządu,
- przygotowywanie materiałów do projektowanego porządku obrad,
- zapewnienie obsługi posiedzenia zarządu.
Posiedzenia zarządu zwołuje oraz przewodniczy im starosta lub wicestarosta.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Karol Briegmann Data wytworzenia:
28 kwi 2009
Osoba dodająca informacje
Karol Briegmann Data publikacji:
28 kwi 2009, godz. 08:27
Osoba aktualizująca informacje
Karol Briegmann Data aktualizacji:
28 kwi 2009, godz. 08:27